Mangler du hjælp?

Hvordan bestiller jeg returforsendelse?

Du kan returnere et produkt inden for 14 dage efter modtagelse. Hvis du ønsker, at returnere et produkt inden for perioden og du skal skrive en mail med “retur” til kontakt@elshoppen.dk, deruover send et billede af produktet.  Hvis du opfylder kravene vil du få tilsendt returlink. Husk, du skal selv betale for returforsendelsen.

Vi vil kort gøre dig opmærksom på vores returneringsvilkår, som du kan læse ved at følge linket. Husk, det eventuelle beløb der vil blive debiteret dit tidligere anvendte betalingskort, der kan blive fratrukket returneringsomkostningerne og eventuelle værdiforringelsesomkostninger hvis varens stand er forringet eller ikke er i original emballage. Refunderingen kan tage op til 8 hverdage, afhængigt af anvendt kort ved første betaling.

Jeg har ikke modtaget min ordrebekræftelse?

Alle ordrebekræftelser bliver afsendt med det samme din betaling er gennemført, derfor skal du tjekke din spam mappe hvis du ikke har modtaget ordrebekræftelsen. Hvis det ikke er muligt at finde bekræftelsen, kan du skrive en e-mail til kontakt@elshoppen.dk indeholdende ordre nummer og en anden email adresse, så ændre vi den for dig og sender den igen 🙂

Hvor finder jeg jeres returneringsvilkår?

Du kan se vores returneringsvilkår, ved at følge linket. Husk, det eventuelle beløb der vil blive debiteret dit tidligere anvendte betalingskort, kan blive fratrukket returneringsomkostningerne og eventuelle værdiforringelsesomkostninger hvis varens stand er forringet eller ikke er i original emballage. Refunderingen kan tage op til 8 hverdage, afhængigt af kort anvendt ved første betaling.

Kan jeg afhente vare?

Nej, kan du desværre ikke. Vi har på nuværende tidspunkt ikke en fysisk afhentningsmulighed, men vi arbejder på det. Alle ordre skal derfor bestilles på webshoppen, hvorefter de vil blive afsendt og leveret inden for 1-3 hverdage med GLS.

Kan jeg aflevere en returvare på jeres adresse?

Nej, kan du desværre ikke. Vi har på nuværende tidspunkt ikke en fysisk indleveringsmulighed, men vi arbejder på det. Alle returforsendelser kan sendes gennem vores samarbejdspartner GLS.

Hvor lang er jeres leveringstid?

Vores leveringstid afhænger af hvilken udbyder du vælger. Vi har et stærkt samarbejde med GLS og vi anbefaler at du vælger dem som udbyder. Ved bestilling gennem GLS kan vi levere din pakke indenfor 1-2 hverdage. Hvis du bestiller gennem DAO eller andre udbydere, er forsendelsestiden væsentlig længere, da vi ikke samarbejder tæt med disse. Du skal altid forvente 8 hverdages levering hvis du anvender andre udbydere end GLS. GLS leverer 99% af vores pakker næste hverdag ved bestilling inden 14:00 den pågældende dag.

Hvad koster porto?

 For forsendelser i Danmark er forsendelse gratis ved køb for over 999 kr. Ved køb under 999,- pålægges et fragtgebyr på mellem 41- 53 kr. afhængig af vægt og størrelse på pakken. Dette er vores kostpris.

Kan jeg ombytte en vare?

Ja, du kan ombytte en vare 🙂 Du sender blot en mail til kontakt@elshoppen.dk, hvor du i emnefeltet i mailen skriver ‘ombytning’, derefter skal du bestille din returforsendelse her. Derefter sender du din vare til os. Når vi modtager din returvare, sender vi straks en ny pakke til dig.  Husk, at du skal selv betale for forsendelse af ombytningen, prisen varierer afhængig af vægt, men det er typisk omkring 50 kr., hver vej.

Hvornår modtager jeg min refundering?

 Så snart vi har modtaget din vare, behandler vi din refundering, og pengene går ind på det betalingskort, du har benyttet til købet. Der kan gå op til 10 bankdage, inden pengene er på din bankkonto.

Hvor længe kan jeg returnere?

 Vi tilbyder 14 dages returret for varer, der returneres i samme stand og i intakt original emballage. Din returneringsperiode går fra den dag, du har modtaget varen. Du kan se vores returneringsvilkår, ved at følge linket.

Hvordan laver jeg en reklamation over en vare?

Når du har modtaget varen, anbefaler vi, at du hurtigst muligt tjekker, om den svarer til ordrebekræftelsen, om varen er blevet beskadiget under transporten eller om der er fejl ved varen.

Hvis der foreligger en mangel, skal du reklamere direkte til os på email kontakt@elshoppen.dk. Reklamationen skal ske inden for rimelig tid efter, at du har opdaget manglen. Hvis du reklamerer inden for 2 måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamation altid være rettidig.